Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:24

3 viktiga roliga saker

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag tänker blogg hela tiden så här kommer tre saker jag tänkt och upplevt idag.

1. jag och syrran var på dollar store å anna köpte en riktigt stor tavla på vägen ut väljer anna att RAMLA nerför trappan istället för att GÅ som alla andra människor. faller nästan handlöst eftersom det viktigaste var att hålla upp en tavla som är stor som en vägg, första kommenaren av anna efter fallet: hur gick det med tavlan? jag kunde inte göra annat än att skratta..... sorry

2. jag är inte kär eller nåt men det finns nog alltid människor som man kommer känna nåt särskilt för. träffade en väldigt väldigt gammal kärlek idag. vi var barn när vi tyckte om varann så det var ju inget på riktigt. hamnar vi på samma ålderdomshem kommer jag spana in honom där oxå, för som syrran å jag säger så har han grym utstrålning!

3. åkte förbi den stora granen som ska resas här i alfta, väldigt fin topp på den granen... busigt om jag skulle gå ut ikväll å såga av toppen för jag behöver en gran och topparna är ju alltid finast:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt roligt =) Otroligt att jag skrattade mej igenom hela detta blogginlägg..jag som har varit med om allt det här idag. Men det är liksom ännu roligare att höra det genom din synvinkel =)

Anonym sa...

vill bara kommentera att jag har länkat till dig :) prenumererar på dina rss nu!

Subscribe