Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:18

höstnöje

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |




jag inledde den här bloggen med att klaga på hösten, men när dagarna är som idag så är det underbart. idag skulle jag ha varit på älgjakt men i sista stund blev det ändrade planer. jag blev ganska besviken men jag har gjort nåt härligt idag ändå. vädret är så härligt så jag har varit ute å knäppt kort på sköna alfta och en hel del på mig själv:) ni som känner mig vet att jag gillar att vara med på kort, å ett av mina favorit program är top model så idag kom pose Emma fram. nåt jag inte är så bra på är att fota så rebecka du får inte mobba mig för att jag inte vet hur man gör, jag har ju försökt iaf:)




håll till godo!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Very fine......

Anonym sa...

Det syns faktiskt att ditt favorit program är Top model. Du har lärt dig en hel del därifrån =)Snyggt. Bra bilder. Du är lite estetisk innerst inne du oxå ;)

Subscribe