Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:15

hiss å diss

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag vill hissa.....näää förresten jag är så irriterad att jag bara dissar nu.

jag vill dissa: trångsynta människor! att inte kunna inse att tider förändras. i min lilla frikyrkobubbla som jag verkar leva i så finns det endel sånt. hör hela tiden kommentarer om bonde söker fru, "åå det är ett trevligt program, men måste den där bögen vara med" jag blir så arg, samhället är så att det finns massa människor som blir kär i personer av samma kön!! inse det, leta upp någon gay person och lär känna den, inse deras känslor å tankar! uscha vad irriterad jag blir, här sitter vi å säger "jo men jag älskar ju människan, inte deras handling. men måste de vara med i tv?" men snälla nån de kan väl oxå få bli kär på tv! det är väl dax för oss kristna att få se det på riktigt, inte bara veta att det finns å tänka att så länge jag inte behöver se eller uppleva det på nära håll så rör det mig inte i ryggen. ååååå så arg jag är!

jag har haft nära vänner som är gay, helt underbara människor! de visste min åsikt om homosexualitet å accepterade den lika som jag fick acceptera deras sätt att leva. åå hjälp vad jag tyckte om de här människorna!

jag hör folk säga att det är ju lite äckligt om man ska se de pussas, jag tycker det är äckligt att höra såna kommentarer!!!

fy vilket tråkigt inlägg det här blev, men ja måste få vara arg ibland

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller helt med!!
Man måste få häva ur sig saker ibland :)

Subscribe