Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

08:15

förändra världen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tittade på etreme home make over igår, jag börjar alltid gråta när jag ser det. och jag fick sådan längtan efter att verkligen göra nåt i världen, det måste finnas nåt jag kan göra för att hjälpa till! jag fick sån nöd för människor åsså tänkte jag att det är så lätt för de i andra länder, där finns mycke större behov. här har folk råd, man ska klara sig själv å det känns inte som att man kan hjälpa folk på samma sätt. jag vill göra världen till ett lite bättre ställe, jag vill göra avtryck, verkligen kämpa för mänskligheten. usch jag låter som fröken sverige! men kanske nån förstår vad jag menar, nån som har ett förslag? vad kan jag göra för att underlätta i nåns liv?

avslutar med ett fint citat från min favorit film, Miss secret Agent

"I really do want worldpeace"

0 kommentarer:

Subscribe