Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:03

DRÖMMAR

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag sitter å kollar in idoluttagningarna, börjar gråta om och om igen. de människorna som kommer dit har drömmar. tänk om alla kunde ha drömmar! jag blir så ledsen av att se ungdomar å vuxna oxå för den delen som inte drömmer om något. livet verkar så tråkigt då.

man ska vara nöjd å glad över det man har, men allt blir så mycket mer spännande om man har drömmar. sen så finns det ju en kategori som har drömmar men som inte gör något för att förverkliga de, det är nästan ännu värre! det är så många som bara tänker att det inte är någon idé. DET ÄR NÅGON IDÉ! man kan allt man vill brukar jag säga, lite på skämt kanske men jag tror det ligger endel i det. får man en längtan efter något, GO FOR IT!!

låt ingen klanka ner på dig å säga vad du kan och inte. har jag lyssnat på vad vissa sagt om mig så hade jag inte varit där jag är idag, lyssna på de som tror på dig istället!

jag tror att man kan uppnå allt man drömmer om! jag är ju kristen oxå så jag tror ju att Gud är med och ser till så att man lyckas.

jag står på bibelordet från filipperbrevet 4:13.
Allt förmår jag genom honom som ger mig kraft.

finns ett till bibelord som styrker oxå:
låt ingen se ner på dig för att du är ung.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Bra skrivet =) Så sant. Jag har precis skrivit en uppsats till skolan som handlar om att man har alltid ett val. Jag bestämmer om jag vill må bra, eller om jag accepterar att må dåligt. Det är upp till mig.

Så det här inlägget var bra och tänkvärt lilasyster

Subscribe