Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:12

Alftaskvaller

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Den stora snackisen har ju som jag uppmärksammat varit apoteksmannen. nu har vi här i alfta bytt man, mannen på allas läppar numera är Lars-Inge Svartenbrandt. en ganska så välkänd brottsling i sverige som har suttit i fängelse 40 år av sitt liv.

nu säger ryktet att han ska flytta till alfta och in på mitt bostadsområdet. jag har hört två bud om vilket hus han ska bo i, gundbogatan 4 eller oldanielsgatan 4. det sistnämnda huset är mitt hus, och tyvärr finns det en ledig lägenhet vägg i vägg med min. så till de som säger att det inte händer nåt på landet i norrland, släng er i väggen!

läste en intervju med svartenbrandt idag. han sa att han inte är bland de värsta för han har inget lik på sitt samvete, känns lite tryggare för mig kan man tycka. fast då går min tankar såhär: han har gjort typ allt brottsligt man kan göra. ajdå ett lik har han kvar att bocka av på sin lista...........

här får ni svartenbrandts meritlista om ni vill läsa
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars-Inge_Svartenbrandt

1 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kan skriva så där =) Bara roligt.

Subscribe