Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:00

Så var det klart

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Idag kom beskedet om det skulle bli förlängning eller ej på jobbet. Tyvärr så blev det ingen förlängning så jag slutar nästa fredag. Jag har trivts jättebra och hoppas på att få komma tillbaka. Hoppas på att det bara är en liten svacka nu och att jag får komma tillbaka senare i höst. Men innan jag vet något så är det ju massa annat som ska fixas, arbetsförmedlingen, a-kassan, jobbsökande, lite plugg kanske.. Sen kan jag nog fylla upp dagarna med tvättning, städning, målning, matlagning och allt annat jag vill göra så att Erik som är en hårt arbetande man ska slippa sånt när han kommer hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att du intr fick förlängt. Men det där kan ändras fort det!! Men ja absolut är du välkommen hit. Jag vill ju också gärna komma förbi hos er och se hur ni har fått det!! Kram klara

Tessans matte sa...

Osis Emma, hoppas det vänder så du får jobba där igen.

Du får ett lite snabbare slut än jag men lika hårt är det när man hoppas på att få jobba vidare.

Nya tag....

Subscribe