Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:44

Träning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Idag har jag varit iväg på en gruppträning på gymmet. Det är alltid så jobbigt att ta sig iväg på sånt men så sjukt skönt när man kommer hem! Edsbyverken har ett pass som man får gå på gratis så billigare än så blir det ju liksom inte. Förra veckan frågade en av mina arbetskamrater om jag inte ville följa med, det är lite för lite folk på de där passen och de skulle tycka det var kul om det kom med någon ny. Så visst sa jag jag och nu i efterhand ångrar jag mig inte. Vi började med 20 min spinning och sedan 30 min styrkeövningar med kroppen och lite vikter. Alldeles lagom! Vilken dag som helst ska jag ju få veta om jag får förlängt på jobbet och får jag det så fortsätter jag väl gå på den där träningen :)

0 kommentarer:

Subscribe