Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:53

Följetong kapitel 137

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Tro det eller ej men pengar har rullat in från A-kassan! Jag skickade de papper jag trodde saknades men dagen efter så trillade det in pengar, alltså de hann inte få mina papper men pengar kom ändå. Så jag vet inte om de där pappren var nödvändiga eller ej, men det spelar ingen roll nu. Fick inte så mycket pengar men allt är bättre än inget!

Nu är helgen här, Erik är hemma, vi har ätit god mat och inväntar På spåret med favoritlaget Erik och Martina Haag. Helgen kunde inte börja bättre! Imorrn vankas kalasande och sedan julmys med vännerna. Tjohoo vilken helg!

1 kommentarer:

enplusenblirtre sa...

Hej! Vad kul att du gillar min blogg! =) Jag ska lägga till din i favvisar så jag har ännu mer att läsa om dagarna =)

Subscribe