Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:22

Julkänslor

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu har julkänslorna börjat infinna sig på riktigt! Imorse sa jag direkt när jag vaknade att snart kommer tomten, insåg att det nog är för tidigt att börja tjata om det en vecka i förväg.

Helgen har varit perfekt, gårdagen började med kalas och sedan ett härligt julfirande med kompisarna. Denna dag inledde jag med en löptur i snön. Det blåste och snöade på tvären och det enda jag kunde tänka på var Eriks ord om att jag ska lyfta huvudet och titta långt fram, det gick inte idag kan jag meddela! Nu ska vi snart åka iväg hem till Eriks föräldrar och fira hans lillasyster som har fyllt 18 år!

Alltså blir det så att jag kommer fuska i lchf dieten två dagar i rad, men så måste det få bli. Erik och jag har bestämt att vi äter lchf när vi är hemma och sen ska vi inte ställa till det för de som bjuder hem oss på fika eller mat. Nu har vi hållit på med det här i 5 veckor och jag har minskat 4,5 kg, känns som ett riktigt bra resultat! Mitt mål var från början 10 kg till sommaren och det hoppas jag kunna lyckas med!

0 kommentarer:

Subscribe