Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:24

En följetong

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag har varit positiv angående A-kassan och tyckt att det har gått hyfsat smidigt. Förra veckan fick jag besked att allt såg bra ut och ett beslut på att jag skulle få pengar idag! Men för 2 dagar sedan så fick jag ett brev att det ändå saknas något papper. Hur kan man först skicka ut ett beslut om att jag ska få pengar och sedan komma på att det saknas papper? Nä jag fattar ingenting och jag tror att det kommer sluta med att jag får ett jobb och kommer då strunta i att gå vidare med att försöka få pengar från A-kassan för de veckor jag har varit utan pengar. De som jobbar på Alfa kassan har då lyckats ge sig själva jobb genom att strula med mig medan de slipper betala ut pengar, seger för de! Surt för mig.

Ja som ni hör idag är jag bitsk. Ska slå in några klappar istället, det ger glädje!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Kolla så det inte är nå papper du redan skickat in, så var det för mig när det skulle ha in ett papper efter att beslut var taget. Jag ringde bara så var det klart sen. Hoppas det går smidigt för dig med och att vi båda slipper detta inom en snar framtid.

/ Ann-Louise

Subscribe