Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:40

Kvällens projekt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag har pysslat ikväll. Tyvärr så glömde jag ta en före bild, men det här är iaf resultatet. Pallarna var tidigare trävita och har nu fått bli vita med en underbar tapet på sitsen. Det här var ett projekt som jag har tänkt ta tag i länge men det har inte känts som nån hög prioritetet men ikväll fick jag lust så då är det lika bra att passa på. Dessa pallar har inte kostat mig något, pallarna har jag fått av mamma, färgen fick vi av en kompis och tapeten var ett gratisprov från en internetsida jag har glömt namnet på.
Ser ni förresten handdukshängaren i bakgrunden, även den är ett gratis fynd ifrån vårt garage. Det är så roligt att flytta in i gamla hus där det har lämnats grejer i uthusen!

1 kommentarer:

Faster som sa...

Va fint...

Du är lite som jag å gillar att återanvända saker å se va fint det kan bli...

Du har lyckats bra med det där :)

Subscribe