Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:54

22/9

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu har jag suttit och pluggat i flera timmar. Förbereder mig inför en ganska stor redovisning imorgon och förbereder mig för att gå ut på praktik nästa vecka. Redovisningen som sker imorgon är ett nödvändigt ont som jag måste ta mig igenom men praktiken däremot ser jag fram emot oerhört mycket!

Imorgon åker jag till Uppsala med Eriks familj och på lördag åker erik iväg och jagar vilket innebär en helg ifrån varandra, det är inget vi är vana vid. Det kommer vara lite konstigt att åka iväg med hela Eriks familj utan att ha han med men det ska nog gå bra :) Anledningen till att jag ska dit är för att på söndag är det dax för loppet som jag ska springa emot Eriks systrar, 1 mil i Stockholm. jag är faktiskt lite nervös för jag MÅSTE vinna! Jag kommer bli en hemsk förlorare om jag inte lyckas och den hemskt dåliga förlorarsidan som jag har i mig är inget jag gillar, så det blir bäst för alla om jag får vinna.

Nu ska jag ut och springa en lätt sista runda innan helgen, sista träningspasset sen är det allvar.

0 kommentarer:

Subscribe