Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:46

Sverige och hösten

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu är hösten verkligen här. Jag har aldrig gillat hösten, vintern och kylan. Men idag kom jag faktiskt på att jag ser fram emot det. Varför? Jo för att när det är en viss årstid så använder jag ungefär samma kläder, den här sommaren så har inte kläderna varierats allt för mycket. Jag liksom tröttnar på att ha linnen, klänning, kjol och tunna kläder. Jag har kanske inte så mycket pengar att köpa nya kläder till hösten MEN nu kommer den härliga utmaningen att kombinera ihop nya outfits med lager på lager kläder. Jag blir förvånad över allt fint som finns att plocka upp i garderoben. Jag har köpt ett par riktigt schyssta kängor som känns rätt för den här hösten, låga bruna är vad som känns bra det här året. Ja jag gillar hösten.

Bilden är från i lördags när vi var på ännu ett bröllop. Jag har klippt lugg, känner mig riktigt snygg. Erik har ny slips, nice hår, fin väst och är som vanligt helt underbar.
Foto: Sofia Lind. (Jag stal bilden från henne, tack)

0 kommentarer:

Subscribe