Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:06

Uppdatering

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nyår det faktiskt dax för en uppdatering, jag är lite dålig på det för det är väldigt mycke nu. Den här veckan har jag och erik varit lediga tillsammans men vi har inte varit stilla långa stunder. Sen jag senast skrev så har vi köpt en ny tv, såklart en inte alltför dyr men ändå bra tror jag. Det blev en 43 tums plasma.

Idag har vi varit till Gävle för att prova brudklänningen och förhoppningsvis skulle jag kunna ha den. Jag har kämpat mot kilona och gått ner 5,3 kg sedan start så idag satt klänningen jättebra och behövde inte läggas ut nått. Dt gör inget om jag går ner 1 eller 2 kilon till för då kommer jag kunna andas ännu bättre i den. Men o vad nöjd jag är med den! Det kommer bli så sjukt snyggt! I måndags var jag till frisören och skulle göra en provuppsättning på frisyren och den blev nästan ännu bättre än vad jag hade föreställt mig och kommer passa perfekt till klänningen.

Vi var även ut en sväng till Valbo och provlåg ett stort antal sängar. Vilken djungel! Men nu kan vi checka av det oxå för sängar är nu fixade. Inte billigt men förhoppningsvis kommer vi ha de i 20 år.

Så vad har jag mer att berätta. Vi kommer ha 123 gäster och har nu fixat ihop en bordsplacering som vi hoppas blir bra för alla. Vi vill ju inte göra nån placering för att folk måste lära känna några nya utan det ska vara för att alla ska trivas och känna sig bekväm men det kan vara bra med placeringar för de som inte kännner så många på festen.

0 kommentarer:

Subscribe