Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:12

21

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu är det bara 3 veckor kvar tills bröllopet går av stapeln. Jag vet egentligen inte riktigt hur vi ligger till i planeringen. Den här veckan har vi i princip inte gjort nånting som har haft med bröllopet att göra. Jag har börjat mitt sommarschema på Kappahl så det har tagit den mesta av tiden. Men eftersom jag inte känner mig så stressad så borde det vara lugnt.

Imorrn bär det av till Gröna Lund med några kompisar. Vi ska roa oss en sista gång innan bröllopet, haha. Det lät ju dumt, men efter imorrn så kommer vi inte kunna ägna oss åt att åka bort någonstans på våra lediga dagar eftersom de är få och det börjar verkligen dra ihop sig nu. Ska iaf bli roligt att åka till Stockholm och Gröna Lund imorrn, jag älskar att gå på nöjsefält men hatar karuseller. Konstig kombination men så är det. Jag har sedan jag var liten älskat spel och lotterier. Men däremot så åkte jag en karusell som gjorde att jag fick panik och numera så känner jag bara skräck och dödsångest av att snurra, åka fort, vara högt upp i luften och få lite för mycket pirr i magen. Nä jag hoppas på att vinna mycket choklad och äta en och annan glass.

0 kommentarer:

Subscribe