Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:29

en underbar helg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Helgen spenderades i härliga huvudstaden med underbara Lisa. Vi strosade runt i stan, åt god mat och gjorde som man alltid gör när man sover över hos kompisar nämligen pratade oss till sömns. Det var en mysig dag!

På söndagen tåg jag tåget till Uppsala för att möta min älskade och en del av hans familj. Det nya tillskottet Elsa SIGRID Linnea Janegren hade nu blivit hela 3 dagar gammal. Åååh vad söt hon var! Jag fick hålla lite och njöt av det lilla knytet, det är så ofattbart att hon nyss har bott i magen och utvecklats till en perfekt människa där inne. Det är ett under varje gång!

Nu är jag åter i vardagen och sitter här med min uppsats, men snart snart så är skolan klar för den här terminen och jag ska njuta av troligen den bästa sommaren någonsin. Jag ska ju för tusan få uppfylla den dröm jag haft hela livet, nämligen att få gifta mig! Med en riktig drömprins dessutom...

0 kommentarer:

Subscribe