Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:38

Måste få klaga oxå

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Igår begav jag mig ut på en löptur eftersom jag tyckte att min fot var bra igen efter förra veckan överansträngning(!?) eller vad det var. Jag sprang men ack så ont jag fick i foten. Så nu får vi se om jag kommer ha en krånglande fot en lång tid framöver isf så kan jag glömma någon viktnedgång och att slå systrarna Ahl i löptävlingen som vi ska ställa upp i. jaja sånt är livet, inte mycket att göra åt.

1 kommentarer:

faster såklart sa...

Cykla och simma....

Synd om dig... ibland gör man tokiga saker för att testa om det verkligen stämmer... tex det där att du inte kan springa på asfalt.

Lycka till med alternativen.... du får nog vila foten ett tag eller skaffa dig skor för asfaltspringning....

Subscribe