Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:06

89

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Ursäkta frånvaron. Det händer mycket grejer nu. Fick jobba hela förra veckan så därför blev det lite bloggande. Så denna vecka ska ägnas åt massa plugg eftersom det hamnade i skymundan och ingenting gjordes.


Förresten noterar ni min snygga kille här ovan, han har skaffat nya glasögon och de klär honom verkligen grymt bra.


Bröllopsplanerna fortskrider och nu märker vi att det börjar dra ihop sig på riktigt. 89 dagar kvar som ni ser att rubriken påvisar. Nu är det helt klart och bokat med frisör, till sist blev det duktiga Olivia som ska fixa frillan på mig, jag känner mig otroligt nöjd med valet av frisör. På lördag ska vi iväg och hämta eriks kläder i gävle, det kommer vara roligt att ha de hemma och snegla på ibland. Sen på söndag så ska eriks lillasyster Lina provsminka mig inför bröllopet. Det närmar sig med stormsteg och nervositeten börjar smyga sig på. Även drömmarna har kommit, två drömmar som jag minns är att Erik tyckte att vi kunde äta korvstroganoff på bröllopet och den andra var att jag klippte av mig håret så det bara blev några centimeter utan att tänka på att jag inte skulle kunna göra sån uppsättning som jag hade tänkt.


Träningen och maten går utmärkt bra och jag känner mig nöjd med resultatet, det går stadigt sakta neråt. Idag visade vågen -3 kg sedan start.


Det händer även fler saker som jag inte kan avslöja än, men inom 2 veckor borde jag kunna berätta. längtar mycket.


ja det blev ett långt inlägg, hoppas du orkade igenom



0 kommentarer:

Subscribe