Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:11

95

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar till den 30 juli! Jag längtar efter vårt bröllop så otroligt mycket, jag vill uppleva det nu! Det är 95 dagar kvar tills det är dax, det går fort intalar jag mig själv. Men det dumma med att längta dit är att jag kanske glömmer bort att njuta av sommaren för när bröllopet sedan är över så börjar augusti, den sista sommarmånaden.. ja det är lite tudelat det där. Allt har väl sin charm, alla tider är nog underbara. Tiden innan bröllopet när man får längta är härlig på sitt sätt och när vi sedan är gifta kan vårat liv tillsammans börja på riktigt! Då börjar en ny epok i våra liv!

Först ska jag bara skriva den här dumma uppsatsen.

0 kommentarer:

Subscribe