Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:21

inbokade tider

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Schemat börjar bli fullproppat. Dagarna fylls. Jag gör fler och fler listor på saker jag gjort, saker jag ska göra, saker som ska fixas och folk som ska kontaktas. Men oj vad jag njuter och har roligt under tiden. På min att göra lista idag stod att jag skulle besöka frisören och boka in tider. Så idag har jag bokat in 3 tider hos frisören. Just att sitta i frisörstolen är något jag ser fram emot för det gillar jag verkligen. Det kommer bli så bra håret!

En annan sak som ska göras den här veckan är att provgöra förrätten för att se om den är smidig att göra för kökspersonalen, ser apitlig ut och smakar himmelskt! Även detta är ju en rolig sak som måste göras :) Nästa vecka ska jag nog ge mig på efterrätten och se hur den ska utformas.

0 kommentarer:

Subscribe