Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:07

Sugen på att pyssla

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag är så sugen på att göra massa saker och det blir bara mer och mer. Det är så roligt att producera något! Therese sa igår att hon aldrig hade sett mig som pysslig. Nä du det har inte jag heller, men det har nog legat under ytan hela tiden. Jag har trott att jag inte kan men nu ser jag att jag kan när jag väl försöker. Nu har jag ett nytt projekt, idéen fick jag här. Jag ska pimpa en pall som jag har hemma. Ska köpa lite färg så den blir vit eller nån annan härlig färg och så har jag precis beställt hem gratis tapetprover som är tillräckligt stora för att täcka sitsen. Jag gillar när det är billigt pyssel eftersom man inte alltid känner att man har en pysselbudget. Jag ska även göra vimplar som ska användas till bröllopet. Även den inspirationen togs från underbaraclaras blogg

0 kommentarer:

Subscribe