Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:09

Effektiviteten själv

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag har idag lyckats uträtta det jag sa att jag skulle göra. Det är faktiskt inte varje dag som man gör det man säger, men det går bra nu. Var till erikshjälpen och handlade massa bra till bröllopet. Jag ska ha massor av flaskor och skålar till bordsdekorationerna och det jag fick tag på idag var en riktigt bra start.

.

Flaskor 10 kr/styck

.Skålar 5 kr/styck

.Köpte faktiskt mina skor som jag tänker ha under brudklänningen 55 kr


Sen så har jag varit till en frisör och frågat om hon kan göra min frisyr, hon skulle kolla upp lite och höra av sig. Men hon trodde att det skulle gå bra. Det skulle kosta 1500 kr i så fall, hyfsat bra pris tycker jag. Jag hade räknat med typ 2000 så jag är nöjd.

2 kommentarer:

Faster som sa...

Fina saker Emma och jag blev lite avis på skorna... kilklack å allt...bra kap det där hörrö..

Viktoria sa...

Ja men det är ju min kusin, det blir säkert bra! Det är alltid bra att vara ute i god tid ;) När skulle du ha tid att ses, är Klara hemma i krokarna nu med?

Subscribe