Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:00

Snyggaste dagen i mitt liv!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag tränar på och äter bra. Förra veckan började det på riktigt och motivationen var på topp, det resulterade i -1,8 kg. Det tycker jag är helt okej för första veckan. Jag ska vara på toppen av min snygghetsskala när bröllopet stundar. Nu ikväll tog jag en rask promenad, 5 km på 45 min. Duktigt! Imorrn ska jag kolla upp om det finns någon som kan göra mitt hår till bröllopet. Ska gå runt till byns frisörer och se vem som faller mig och plånboken i smaken :) En annan kul sak som hör till bröllopet är ju att man vill att även borden ska vara fina. Så idag har jag beställt lite bordsdekorationer. Ska även ta en tur till erikshjälpen imorrn för att eventuellt göra fler dekorationsinköp. spännande tid det här!

0 kommentarer:

Subscribe