Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:16

framgångssagan...

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

...om mina trasiga tänder tar aldrig slut. nu har jag lyckats tappa en flisa i ena framtanden, tyckte det kändes lite konstigt helt plötsligt igår men jag hade inte stött i tänderna på nåt vis (vad jag minns). Men när jag tittade mig i spegeln så kunde jag konstatera att en lite flisa var bort och att tanden därför är vassare än vanligt. Det är en lite flisa så det syns inte för de som inte vet men det känns på min läpp och tunga. Asch att det aldrig får vara helt bra, men den rundar väl till sig så småningom.

nu jobbar jag på fortum idag och ikväll ska jag iväg på mitt nya jobb. städning två kvällar i veckan. tänkte att det kommer funka eftersom det är på kvällarna så jag behöver inte ta någon pluggtid till det eftersom jag aldrig pluggar på kvällarna. så idag ska jag jobba 11 timmar, kosing!!

1 kommentarer:

Faster såklart som sa...

Emma, tog inte du ett abonnemang hos tandis??? då äre bara å ringa så fixar de till det vassa på framtanden utan extra kostnad...d som äre bra mä abonnemang eller friskvårdsförsäkring eller vare heter.... ett tips ba..

Va ett tredje jobb för dig gumman... plus plugg och nykär - mycket nu va?

Subscribe