Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:57

fredagskväll

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

fredagsmys med idol och godis. jag tycker det låter så töntigt att säga fredagsmys men kan inte låta bli iaf. kan inte låta bli att tycka att fredagskvällen är den bästa av de alla, man har hela ledigheten framför sig och veckans bästa program drar igång.

det har förresten redan börjat så jag måste sluta nu. jag hoppas och tror att elin eller geir åker ut ikväll, säger det redan nu innan jag hört någon sjunga. är ju kul om jag skulle ha rätt..

1 kommentarer:

Faster så klart som sa...

Geir for ut men jag undrar om inte Elin borde ha varit den som fick en fot i ändalykten...

Fredagsmys - töntigt men va då ra... tycker man det är mysigt med fredagar så....

Geir var ändå ingen tonårsidol och hade inte klarat sig mycket längre... jag hejjar inte på nån särskild alls i år men har ett gott hjärta till Jay för han inte trodde på sig själv men är så grymt bra och jag vill alltid de svaga mest gott... så jag hejjar nog i hjärtat på Jay

Subscribe