Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:58

förtydligande

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

alltså när jag läser mitt inlägg från igår så låter det som att vi tänker skaffa barn nu. så är icke fallet, det är bara att jag kan tänka mig att skaffa barn nån gång i framtiden. min gissning är att det kommer ske om sisådär 5-10 år.. så lugn! än så länge ska jag vara fri som en fågel, om man nu kan säga att man är det när man är tillsammans med en kille. men jag känner mig fri som en fågel, vi är fria tillsammans och då menar jag att vi kan göra precis vad vi vill bara att man har någon att dela alla upplevelser med. jag vill ju hinna göra några utlandsresor innan jag ska ploppa ut några barn. så lugn lugn jag ska leva livet först :)

erik har aldrig varit utomlands någon gång så det ska bli spännande första gången vi ska flyga och vara borta ett tag. vi vet inte när det här kan tänkas bli men vi har en önskan om vart vi vill åka. vi hoppas kunna ta några dagar i Rom inom de närmsta åren... erik är lite rödlätt så han kan och vill inte åka på någon solresa. "det ska finnas något att titta på". så då tyckte vi att Rom skulle sitta fint. där kan vi titta på saker, äta gott och förhoppningsvis så kan jag få en gnutta sol på mitt huvud :)

0 kommentarer:

Subscribe