Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:36

allt tillåtet i Robinson

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag vet inte hur många som följer årets robinson, det verkar inte vara så stort intresse för det i år. jag tittar iaf. och ja jag vet att mycke är fejk på tv och att de klipper ihop programmen hur mycket som helst. men är det verkligen okej att prata så mycke skit och ljuga å hålla på. de flesta rättfärdigar sitt beteende med att det är ett spel, typ ger man sig in i leken får man leken tåla. men jag tycker ändå att det är jobbigt att se och höra när vuxna människor skriker åt varandra och pratar skit om varandra. jag blir mest illa berörd när de skriker och tjoar och hånar varann när det andra laget förlorar. så skyller de på adrenalinet, ääh vad är det för snack!? sen så vet ju inte jag hur man blir av att bo på en öde ö, sova utomhus, frysa och äta lite mat i flera veckor. jag skulle nästan vilja prova för att se om man verkligen måste vara så där otrevlig. för hur mycke man än klipper i materialet så säger ju de här personerna de där sakerna. om frågorna är vinklade eller nedklippt så har man alltid ett val över hur man uttrycker sig.

1 kommentarer:

MANDY sa...

nämen hej =) vad roligtatt du följer mig. hoppas allt är bra med dig :)

Subscribe