Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:42

jag vet att jag träffat rätt kille när...

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

..jag gråter ofta av lycka för att jag inte är ensam
..jag säger kör försiktigt varje dag för att jag är så rädd att han ska dö ifrån mig
..jag kan se en framtid i edsbyn och känna lycka över det
..jag gråter när jag ser bröllopsbilder och kan se att det kan vara vi
..jag vill vara med honom hela tiden
..jag börjat laga mat för att det är så mysigt att äta tillsammans
..jag handlar kökssaker och tycker att det är roligt för att jag vill att det ska vara fint

det största av allt är att jag vet att jag träffat rätt kille när..
..jag kan se mig själv skaffa barn med honom. alla dessa punkter är uppfyllda. trodde aldrig att den dagen skulle komma. jag trodde aldrig att jag skulle vilja ha barn. detta är ett säkert tecken på att jag hittat mannen i mitt liv och jag ser verkligen fram emot att bygga upp ett liv med honom.

2 kommentarer:

Faster som sa...

Ojsan....

Viktoria sa...

Aaa, vad fint skrivet Emma! Jag är så glad för din skull! Skulle vi inte kunna försöka dra ihop en träff med Klara och Therese eller nått?
Kram

Subscribe