Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:31

äntligen vinter

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vet ni vad det bästa med vintern är?! det är att få sitta inne och titta vinterstudion med skidtävlingar. idag började världscupen och den började bra, en förstaplats för Hellner och en andraplats för Kalla. sen så lyckades svenskarna få till en tredjeplats oxå, Daniel Rickardsson. otroligt roligt!

igår pratade jag om att min kändisspotting går så väldigt dåligt, tycker det är roligt med kändisar. så nu tyckte jag att det var kul när erik berättade att daniel rickardsson gick gymnasie i ljusdal samtidigt som erik, det bodde på samma elevhem. jaja jag får väl nöja mig med att min kille nästan känner en grym skidåkare. erik och jag ska förresten på idrottsgalan i januari, då ska vi se kändisar :)

1 kommentarer:

Bara faster som sa...

Man är väl dumpad nu då antar jag... vi som bestämde förra vintern... Kanske jobbar, jag vet inte men jag åker väl själv då...

Subscribe