Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:39

28/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag jobbar på fortum tre dagar den här veckan.
jag är inte van att kliva upp såhär tidigt på morgonen.
jag är ganska trött. jag måste plugga för det har jag tid med emellan uppdragen på fortum men ögonlocken känns väldigt tunga.
jag har träningsvärk!

för några dagar sedan föddes en kusin till mig. kändes ovant eftersom det var ett tag sen det ploppade ut en ny kusse. ska få träffa lilla Linnea på söndag, så mysigt. har en trevlig och lagom uppbokad helg framför mig, 25-års kalas på fredag kväll, titta på handboll på lördagen och sniffa liten bebis på söndag. helt ok!

1 kommentarer:

Anonym sa...

11 år och 15 dagar sedan det ploppade ut nån kusin på vår sida... vet inte hur det är på Renssidan?

Subscribe