Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:22

krångla till det

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag är just nu upprörd på min utbildning. inte helt nöjd med vad vi får lära oss och vad vi får läsa. ibland undrar jag om de krånglar till det massor med flit, bara för att vara dryg. för jag förstår inte frågorna och jag kan inte gissa mig till nåt svar eftersom boken jag läser är på engelska och handlar om jämförande religionsforskning. what! det känns ju som att det är nog svårt att läsa om forskning på svenska! tycker att det borde finnas bättre böcker att läsa än de som vi använder nu. dessutom blir jag irriterad på att vi ska läsa så sjukt mycke, vem klarar av att ta in och lära en hel bok eller för den delen klarar av att ta sig igenom typ två böcker i veckan. inte jag iaf. nä jag vet inte hur det här kommer att gå. kanske är jag inte tillräckligt smart för att kunna bli lärare.. jag börjar tvivla på min kunskap...

blä

1 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket å läsa tyckte jag det verkade när Mia läste religion oxå å då studerade hon heltid - jobbade inte med 2 jobb bredvid som en viss Emma gör....

Nu jobbar du inte heltid men det kanske tar för mycket tid emellanåt.

Du fixar det där och det är klart du är tillräckligt smart för å bli lärare.... det är bara en jobbig period och svårförståelig bok PÅ ENGELSKA, för bövelen...

Flytta siktet... en bit bortom den här uppgiften ska den ligga och resultatet "godkänt" ska kännas i ryggmärgen... inga problem...

Subscribe