Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:43

inköp

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har gjort något jag aldrig trodde skulle hända. jag har köpt ett par gummistövlar! min fina kille som jag skaffat mig är en riktig skogsmulle och jag känner att jag inte vill skylla på att jag inte har några skor om han skulle vilja att jag följer med till skogs nån gång. jag har aldrig förr tänkt tanken att jag borde ha ett par stövlar, jag förändras. man blir som man umgås och jag gillart. för det är inte bara jag som förändras utan även erik, för idag har vi varit på shoppingtur i söderhamn. stan är ju kanske inget ställe han hänger på varje dag.

4 kommentarer:

FASTER sa...

VILL HA PRECIS LIKADANA!!!
KOSTA? KÖPT VAR?

Anonym sa...

Tack Emma, ska kolla där om jag hittar några som jag gillar mer än dina.... Mina gröna börjar bli så "frön" så de går väl sönder när som helst

Anonym sa...

Knappast troligt att jag hittar finare än dina, vi får se....

Faster

Livet med RDW. sa...

Söderhamn kan man alltid fynda ;D HÖHÖ

Subscribe