Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:45

lördagen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen blev inte alls som jag hade tänkt. jag hade planerat in auktion, kalas och sedan albertina med några vänner.

men jag blev inringd att spela handboll, en match jag helst vill glömma.. senare på kvällen så fick inte jag och erik med oss nå mer folk för att åka på albertina (fiskrestaurang i skärgården) så vi åkte själva. riktigt mysigt med en romantisk kväll tillsammans. förlåt mig för att jag pratar massa om hur mysigt å härligt vi har det men jag bara måste få göra det såhär i början iaf. vi firade ju bara 4 veckor tillsammans igår, så det är inte så konstigt att jag är tokigt kär. vi åt fantastiskt god mat och fick även reda på att det var lyskväll (tänder marschaller runt vattnet) där ute igår, så vi tog en liten promenad för att titta på omgivningarna.

jag har aldrig varit på en sån dejt nån gång, men nu hoppas jag att det blir många fler gånger!

2 kommentarer:

Livet med RDW. sa...

Dejta ska man göra ofta med sin kille, och min m brukar dejta genom att äta middag och tända en massa ljus överallt och vara gulligull. Det är såå fint! Jag är fortfarande tokkär och det tänker jag hålla vid liv hela livet!

emma, jag saknar verkligen dig. :*(


kram<3

Joy sa...

Romantiska middagar är mys! Och bra tror jag! Bra att ingen följde med! Skolan kommer gå bra, för du har ju faktiskt Gud med dig! Så länge du gör din del och pluggar! ;)

Du får vara fånigt kär och skriva bloggposter om det! I like!

//Joy

Subscribe