Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:33

olika intressen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

mina intressen är vitt skilda. nu har jag njutit av invigningen på fotbolls vm och jag längtade tillbaka till sydafrika otroligt mycke! jag älskar såna här tillställningar, jag älskar stora idrottsevenemang. för någon dag sedan så designade jag klart min bröllopsklänning och nu har jag bestämt mig att jag vill åka på ett stort sportevenemang på bröllopsresa, typ VM eller OS av nåt slag.. bitarna börjar falla på plats, bara några detaljer kvar...

ett annat intresse jag har är auktioner, det är en verklig tjusning med att åka på auktioner. imorrn åker jag och mamma på den första auktionen för året. men jag lovar jag ska inte ropa nåt, skickar mamma om det behövs skrikas. vi åker till favoritstället voxna där man kan göra de bästa fynden!

ni ser intressena varierar

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Härligt - jag vill oxå på auktion... men vågar inte ropa trots att jag snart är 50. Kanske vågar nu men är rädd att jag inte hörs med min fisröst.

Ha det så bra.

Bättre i halsen?

Dags att hitta nån att gifta sig med nu då, eller? Kanske nån på g som inte faster vet och inte behöver jag veta heller...i sinom tid....

Elisabeth sa...

Auktioner i Voxna är ju nästan det bästa på somrarna! Blev det något inropat?

Subscribe