Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:09

utomlands

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ibland får jag akut längtan efter att åka utomlands och idag är en sån dag. letade fram min gamla resedagbok och läste mina inlägg från resan till Afrika med Alterna. vilken otrolig resa det var! jag hoppas verkligen på att få göra något sådant igen!
jag och härliga lisa pratade om att åka utomlands nu på försommaren men det blev inget av eftersom jag var tvungen att invänta operation. men nu verkar det som att vi kommer kunna ta en vecka utomlands i slutet av sommaren istället. jag och lisa har inte träffats på ganska länge men vi funkar alltid jättebra ihop så det skulle vara otroligt roligt att få ha en vecka tillsammans med henne i augusti.

1 kommentarer:

Lisa sa...

Åh, vad skönt det låter, härliga Emma :)

Subscribe