Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

08:16

12/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu inväntar jag dagens auktion. kommer bli riktigt mysigt eftersom regnet vräker ner, då låter det så mysigt när man sitter inne, värme är jobbigare under auktion.

gårdagen var nice. inledde med att gå på högstadietsskolavslutning, alla elever var så duktiga! sedan så vilade jag och på kvällen bar det av på fotboll med J. skönt att hinna träffa han lite. efter det så åkte jag hem för att peta i mig nåt att äta medan de andra åkte å åt pizza för att sedan anlända hem till mig. jag tycker verkligen om att få främmande! hoppas det blir fler gånger.

men nu åter till denna dag

dagens hiss: det fortsätter gå framåt med halsen, tack och lov så blir det bättre.

dagens diss: jag har fortfarande otroligt ont på nätterna och nu kunde jag inte sova längre även om jag fick så jag måste fortsätta ta smärtstillande tabletter. de där tabletterna är inte snäll mot min mage. man ska liksom inte ha tom mage när man tar de, men jag kan ju inte äta och svälja det är ju därför jag tar de!

dagens dilemma: nyhem eller inte nyhem nästa helg?

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Regnkläder och ett glatt humör så fixar det sig - om nu auktionen är utomhus......

Hoppas den blir av nu när du har laddat.

Själv är jag hemma eftersom det regnar så inget jobb för mig idag. Blev bara lite förvånad när en kund ringde och frågade vilken tid jag skulle vara på deras gata???? Ähum du menar å sälja glass, sa jag. Ja, sa kunden. Vi har ställt in turen idag pga regnvädret men kommer nästa lördag och på söndagen i midsommar. Med det blev kunden nöjd.

Jag visste inte att Reino lagt ut mitt telefonnummer på Hemglass sida - kul när man informeras. För då kan man vara förberedd.......

Subscribe