Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:46

fotbolls VM

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har alltid sagt att jag inte tycker det är så kul att kolla på fotboll om inte sverige spelar. men nu när jag har varit sjuk så har jag hittills sett lite av alla matcher från VM och ser det roliga i det hela.det är kul att hänga med, det är kul att kunna diskutera matcherna med andra som sett och det är härligt att se rolig, underhållande och vacker idrott. bästa matchen hittills har klart varit tyskland-australien eftersom det var många mål. annars så har det varit ganska målfattigt så tyskland är hittills mitt favoritlag. men då har ju inte brasilien och spanien klivit in än, får se om jag ändrar mig under resans gång. gillar de afrikanska lagen oxå, de är alltid så härliga och glada.

sjukdomstillstånd för dagen: natten var hemsk, nätterna är alltid hemska. vaknar alltid minst en gång per natt och måste ta värktabletter. men nu när dagen har startat och jag har druckit och inte pratat så känner jag att det blir mycket bättre. har precis ätit spagetti och köttfärssås, vilket är positivt att kunna äta riktig mat. ska nog åka till syster och låna hennes våg för att se om den senaste veckans lidande faktiskt har fört något gott med sig..

0 kommentarer:

Subscribe