Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:08

15/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

en vecka efter operationen står vågen på -3,5 kg. visst är det kul att gå ner i vikt men jag skulle hellre vilja äta och dessutom kommer jag snabbt gå upp det mesta när jag kan börja äta igen. efter att jag ätit idag så blev jag mycket sämre, det hände även förra gången jag petade i mig riktig mat. så dagens dilemma är: äta riktig mat för att man tror att det är bra för kroppen och att man ska bli piggare av det men att halsen blir uppsvälld efteråt och gör riktigt ont? eller fortsätta äta bara flytande, se mig själv flyta bort och ändå inte veta om det gör att halsen blir frisk fortare.

jag måste vara bättre tills på fredag för jag vill verkligen åka till de småländska skogarna!!

0 kommentarer:

Subscribe