Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:37

loppisfynd

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har varit ut på en liten loppisrunda med ida och elisabet. jag hoppas det blir fler för det var riktigt mysigt. man får besöka små mysiga gårdar, träffa pratglada kvinnor och gulliga tanter. det roliga med loppis är ju att man är säker på att man får köpa det man hittar, till skillnad mot på auktion då man inte kan vara säker på att just jag får det fyndet.


idag fyndade jag iaf en riktigt mysig vintermössa, typ päls i ryss stil. man ser inte helt på bilden hur mössan verkligen ser ut men jag lovar den är fin. 20:-köpte även 12 st efterrättsskålar i fint skick för 30:-

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Härlig vintermössa... lite avis faktiskt men jag hade i alla fall inte fått den på mitt huvud.

Själv är jag ute efter gamla väskor, jättegamla tant väskor. Har en som jag använder dagligen och väntar på att få se en som mamma hittat på loppis åt mig.

kul med loppis

Fröken Embretsén sa...

Mycket bra fynd! Det får absolut bli fler gånger :)

Subscribe