Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:58

sympati

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ja jag är ute efter lite sympati och måste bara få klaga på min sjukdom liite mer. halsen är mycke bättre febern har släppt MEN det har övergott till öronen så nu har jag haft lock för öronen och öronvärk i två dygn. beskrev det nyss för syster som att jag har små rumpnissar i mina öron som slår, hon trodde att de slår med sina små hammare. jag är helt övertygad om att hon har rätt. jag är så träningssugen och vill utnyttja mitt månadskort på gymmet men JAG SKA INTE TRÄNA förrän jag är frisk för då kommer jag ta död på mig själv. istället ska jag följa med anna å titta på (!?) när hon tränar för att få nåt annat att tänka på än rumpnissar. för rumpnissarna slår hårdare när jag ligger ner och försöker vila.

DESSUTOM så har jag fått en dum hosta och det sitter grejs i halsen som inte kommer upp. spydde ett flertal gånger igår en gång imorse. om man tittar på hur jag mår och uppträder skulle man kunna tro att jag är gravid vilket jag verkligen kan försäkra att jag inte är så oroa er inte...

jag brukar aldrig skriva med VERSALER så ni märker min frustration!

0 kommentarer:

Subscribe