Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:30

lördag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

hälsan känns bättre och jag har fått en operationstid för halsen om bara några veckor så snart är jag verkligen på gång igen.

för övrigt så har jag mycket att plugga och endast två veckor kvar på terminen. inför nästa vecka ska vi göra en examinationsuppgift genom att spela in en film och visa upp. första blev jag helt blank när jag läste uppgiften men nu när jag skulle ta en eftermiddagslur så började kreativiteten flöda. min trötthet är som bortblåst och jag ska ta mig ut på en inspirationspromenad. jag kläcker alltid mina bästa idéer när jag ska sova, det är väl då jag kopplar av och faktiskt lyssnar på vad som finns i huvudet. tror nog att veckan kan bli kul även fast mycket hänger över mig.

sen måste jag faktiskt städa idag. måste bära upp dammsugaren från bilen och dra av eftersom jag inte gjort det sen jag flyttade in. fy skäms!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Åh va skönt att du fått operationstid - då ska du se att du slipper en hel del besvär med halsen......grattis i förskott.

Du är lite tvärtemot mig för min hjärna fungerar bäst när jag har sovit på saken och sen vaknar pigg och alert för då kan jag lösa vilket mattetal som helst eller i alla fall de jag inte fixade på kvällen innan.....dvs så var det när jag gick i skolan senast 2004.

Kläcker bästa idéerna på morgonen.

Filma och greja borde passa dig i alla fall om du kan filma dig själv på nåt vis - du vill ju synas och va i centrum och uppträda... kommer gå utmärkt det där.

Höres

Subscribe