Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:01

nu börjar det ordna upp sig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tack och lov för adlibris som levererar böcker sjukt snabbt. igår kl13.50 beställde jag boken jag behöver till min tenta och imorse 10.30 så låg den i min brevlåda. jag missade bara några timmars pluggande igår och känner ingen oro över tentan längre.
såhär blev systers tattoo förresten, ganska uppsvälld men det där är ju direkt efter. nu är jag så sjukt sugen på att göra en till på min kropp. om jag får jobba mycke i sommar så blir det nog en till hösten. ska bara klura ut ett nice mönster.. har några bra tankar!

1 kommentarer:

Faster sa...

Snyggt. 5 barn och såna där stora blaffor så är kroppen täckt, eller hur? Kan ju inte favorisera ett barn....

Fin va den i alla fall

Subscribe