Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:46

det blir aldrig som man tänkt sig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

denna dagen blev fel. det kändes bra men blev fel. först skulle jag fördriva tiden fram till 12 när biblioteket skulle öppna. så jag åkte till anna eftersom hon lovat att sy kuddöverdrag till mig. jag åkte därifrån utan kuddöverdrag.

sedan bar det av till biblioteket som inte hade den boken jag måste ha. den här veckan, mån-tors har jag tentadagar och jag måste referera till en speciell bok. jag visste inte att vi skulle använda den boken nå mer så jag lämnade tillbaka den för ett tag sen. så nu ligger jag lite efter på tentan, har beställt boken på nätet så om jag har riktig riktig tur så kommer den imorrn annars i övermorgon. jag får jobba hårt.

sedan följde jag med syster som skulle tatuera sig, jag tänkte att det skulle gå snabbt men tog mycke längre tid än planerat... men det blev en snygg tattoo!

nu ska jag iväg å leta björn. jag har bestämt mig för att se en den här sommaren!

0 kommentarer:

Subscribe