Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:58

Eurovision song contest kväll 1

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

första kvällen var som väntat. kass musik men kul att vara igång. min favorit under kvällen gick vidare, Belgium. inte nån storslagen show men en behaglig trevlig låt som jag gärna lyssnar på här hemma. annars så tycker jag nog att finland skulle ha gått vidare, det var ett roligt och trallvänligt inslag :)

ser fram emot torsdagen då det är sveriges tur. känner mig lite pessimistisk eftersom det inte gått så bra de senaste åren så tror jag att det blir svårt för sverige även i år. men självklart så hoppas jag innerst inne på vinst!!

imorgon ska jag spela in min tenta på film, jag ska få agera lite framför kameran och förhoppningsvis vara lite kreativ.

1 kommentarer:

Faster sa...

Lycka till med inspelningen

Subscribe