Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:16

filminspelning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

hela dagen har gått åt till den härliga tentan som skulle spelas in på film. jag vet att många har valt att spela in sig själva där de sitter och pratar rakt in i kameran. men jag valde ett annat sätt, jag hoppas de uppskattar humorn i det hela :) jag orkar inte vara så dödligt seriös hela tiden, det måste de ju ha överseende med. är inte helt nöjd med innehållet bara och det blir en jobbig väntan tills man får höra om det blir godkänt.

här kan ni se resultatet
om ni orkar.

1 kommentarer:

Faster sa...

Den var bra den där - jag skrattade gott vid några ställen.

Jag tror du pratar annorlunda framför kameran - mer rikssvenska förutom ordet blir som du sa bir men det är ju Alftamål så why not.

Bara jag - detaljnisse som hör sånt och inte första gången jag lyssnade utan andra.

Du är duktig. Jag skulle inte fixa sånt där även om det är bara Anna, du och kameran.

Väl godkänt

Subscribe