Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:12

27/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

det här är första dagen på cirka 2 veckor som jag känner mig pigg nog för att vara uppe en hel dag. det går verkligen framåt för mig. jag har varit uppe andra dagar oxå men det har varit en kamp, huvudet och kroppen har bara hängt med.. men imorse vaknade jag upp och kände att denna dagen skulle bli bra.

har varit till erikshjälpen och hämtat sängen som jag köpte där igår. har man bara is i magen och väntar så hittar man alltid det man söker på erikshjälpen. härligt med en säng! nu ska jag bara köpa ben och en bäddmadrass..

idag är eurovision dag nummer 2, jag väntar spänt på att se hur det går för sverige! blir nog lite mys här hemma hos mig ikväll verkar det som. välkommen!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Grattis till sängen - tjockmadrass verkar det som......bra den där erikshjälpen.

Subscribe