Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:45

2/2

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

första dagen avklarad på högskolan. hjärnan har gått på högvarv hela dagen så jag orkar inte med nåt långt inlägg. resan hit gick bra. hitta till högskolan gick bra. träffa klasskamrater gick bra. jag förstår lite mer, jag förstår att jag kommer klara det här eftersom jag inser att det finns folk som är mer lost än vad jag är.

sover i falun hos två tjejer som kommer från edsbyn och går på lärarprogrammet fast inte på distans, så jag slipper åka hem ikväll. nu blir det lite plugg eftersom jag har lite att ta igen när jag inte har orkat läsa p.g.a min sjukdom. näsan är fortfarande kaos och jag tror att jag ska dö av syrebrist. men jag tycker mig se en ljusning, det känns bättre nu iaf, imorrn är jag frisk.tog en bild medan jag körde till falun imorse

2 kommentarer:

anna sa...

låter ju bra det där =)

jag tänker oxå vara frisk imorron! idag har varit värsta dagen hittills..uscha. och stackar molly har haft 38,6 graders feber idag. men hon är piggare nu ikväll iaf.

krya på dej

Faster sa...

Skönt att det gick bra idag, men hur ska du göra med näsan? Det är så hemskt att vara tät i näsan. Har du vick (sån där blå gegga) iså fall kan du klicka in lite i näsan eller under.....kan hjälpa.

Krya på dig.

Subscribe