Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:16

listiga emma

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagens klagan: ont i ögonen, halsen och täppt i näsan så jag tror jag ska dö
dagens glädje: molly tycker att jag är världens roligaste moster och jag har sluppit febern
dagens tråkigaste: föreläsningen om skolans styrdokument och att läsa skolans läroplaner
dagens segaste: städningen och disken
dagens nervösaste: tanken på att jag ska till falun imorrn och träffa massa nytt folk på högskolan
dagens godaste: mat från pelles (första gången på en månad)
dagens plagg: min nya vinterjacka
dagens ångest: vi har börjat månaden som innehåller alla hjärtans dag, förra året blev jag tillsammans med R den dagen. i år är jag ensam igen.

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Dravel från Amerikat det där med alla hjärtans dag.

Inget att ångest över - en dag som alla andra.....

Jag känner ingen som heter Valentin i alla fall, gör du?

faster sa...

Å du - det kommer gå bra i Falun imorgon.

Var bara dig själv så löser det sig och ute i god tid förstås...

Subscribe