Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:59

listiga emma

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

känner för att vara lite oseriös, dum och ytlig. så jag ska lista upp lite saker. listor är bra, man kan snabbt tala om vad man tycker och tänker.

saker jag klagar över mest
1. att jag är singel
2. vikten
3. städning

det jag är mest stolt över
1. att jag är jag, en bra människa
2. att jag predikar
3. att jag klarar mig själv

fräschingarna i årets idol
1. calle kristiansson
2. rabih
3. eddie

människor jag tror kommer bli kända, som jag borde ta autograf av medan jag känner. ( lägg deras ansikten på minnet, här är de)
1. emil wibeck (blogg)
2. andreas bergroth
3. karolina melin (blogg)

låtar jag tror du sjunger i duschen
1. it´s raining men
2. I´m a barbie girl
3. I will always love you


1 kommentarer:

Karolina sa...

Haha! Jag borde gå in på din blogg lite oftare ser jag, för här avslöjas spännande saker... ;)

Jag tackar ödmjukast för en hedrande tredjeplats. Ska jag skicka autografen med posten??

Och det där om att du skrev "Knut-Albert" på bröllopskortet var ju underbart! Fortsätt med det! ;)

Subscribe